DKW2 kaarten met Memory-Map

General questions and information about Stentec navigation products.

DKW2 kaarten met Memory-Map

Postby xvanwaart » Mon 13 Jun 2005 - 18:14

Vorig jaar heb ik voor behoorlijk wat geld memory-map gekocht en via stentec praktisch alle 1800 kaarten... systeem met PDA en Laptop gemaakt en met veel pijn en moeite eerst alles zelf onder de knie gekregen en toen ook nog eens alles aan mijn vader uit gelegd... Nu ga ik naar de duitse bocht en de oostzee maar zijn die 2005 kaarten ook te gebruiken in combinatie met memory-map of moet ik nu weer een ander programma aanschaffen en binnen de korte tijd die ik nog heb alles klaarmaken en leren om te vertrekken?

Xander
xvanwaart

Postby xvanwaart » Tue 21 Jun 2005 - 18:10

Ik krijg een beetje het gevoel dat Stentec hier aan geldklopperij aan het doen is...
xvanwaart

Re: DKW2 kaarten met Memory-Map

Postby gerrit098 » Wed 22 Jun 2005 - 13:43

xvanwaart wrote:Vorig jaar heb ik voor behoorlijk wat geld memory-map gekocht en via stentec praktisch alle 1800 kaarten... systeem met PDA en Laptop gemaakt en met veel pijn en moeite eerst alles zelf onder de knie gekregen en toen ook nog eens alles aan mijn vader uit gelegd... Nu ga ik naar de duitse bocht en de oostzee maar zijn die 2005 kaarten ook te gebruiken in combinatie met memory-map of moet ik nu weer een ander programma aanschaffen en binnen de korte tijd die ik nog heb alles klaarmaken en leren om te vertrekken?

Xander

Ik deed hier 5 min over en 2 min om het mijn vader uit te leggen :o

dit is echt een geval van R.T.F.M. :D

en daar komt nog bij dat stentec Perfecte software maakt
wat heel overzichtelijk is en simpel werkt. En een stuk goed koper is
dan een aantal concurenten zoals raymarine +- 650 EUR
mvg gerrit
gerrit098

Vector zeekaarten griekenland

Postby janspeer » Wed 12 Sep 2007 - 09:07

Ik gebruik memory map en wingps lite op mijn pda. Maar de BSB kaarten van Maptech die ik heb med07 zijn verouderd en hebben niet veel detail.

Welke kaarten hebben meer detail voor die prg's.

Zijn er nav programma's voor PDA dat vectorkaarten gebruiken ?
janspeer

Re: Vector zeekaarten griekenland

Postby gerrit098 » Thu 04 Oct 2007 - 22:08

janspeer wrote:Ik gebruik memory map en wingps lite op mijn pda. Maar de BSB kaarten van Maptech die ik heb med07 zijn verouderd en hebben niet veel detail.

Welke kaarten hebben meer detail voor die prg's.

Zijn er nav programma's voor PDA dat vectorkaarten gebruiken ?

Die van stentec zijn heel gedetaileerde kaarten echte dkw kaarten met alle details en ik vind ze echt niet duur
Iemand die er voor is staat daar in de regel achter :d
gerrit098

Postby leploep » Wed 13 Feb 2008 - 17:24

Met alle respect. Ik vind Memory-map met afstand beter dan winGPS .
Ik snap ook niet waarom die DKW2 kaarten niet om te zetten zijn naar een "normaal" formaat. (NOS/GEO of BSB)
Er is volgens mij geen enkel ander programma die dkw2 gebruikt. Dat riekt naar koppelverkoop
leploep

Return to General