win gps 4l

Algemene vragen over de ANWB kaarten en WinGPS 4A

win gps 4l

Postby voyager » Sun 23 May 2004 - 22:53

Ik heb win gps 4l aangeschaft en op mijn lap top gezet hier moest ik een activatie code intoetsen doordat ik niet op internet kan met mijn laptop
Heb ik hem op mijn Pc gezet om zo te kunnen registreren nu blijkt dat je een andere hardware key krijgt als je het weer instaleert op de verpakking staat dat je het programma op 2 pc mag plaatsen hoe moet ik dit nu doen hij werkt prima op mijn pc en niet op mijn laptop en hier heb ik hem voor gekocht.. help[color=darkred][/color] :wink: :wink:
voyager

Postby Hilbert » Mon 24 May 2004 - 13:27

Hallo,

Je kunt op je gewone PC via http://activation.stentec.com activeren. Noteer hiervoor de hardwaresleutel van je laptop en voer deze in bij het activeren. Activeer vervolgens op je laptop met de verkregen code. Dan moet het lukken.

Hilbert Roukema
Stentec Software
Hilbert
Stentec Software Marketing

Activatie, Hardware sleutel

Postby Pergotje » Fri 30 Dec 2005 - 12:55

De activatie van WinGPS werkt net als bij Windows XP met een Hardware sleutel en een productcode.

Ik had WinGPS geinstaleerd aan boord op mijn pc met 333 MHZ en 64 mb geheugen.
Later heb ik deze pc uitgebreid met 500 MHZ processor en 256 mb geheugen.
Hierdoor is mijn hardware sleutel veranderd en moest ik WinGps opnieuw instaleren.

Dit begrijp ik nog wel, al is er bij Stentec waarschijnlijk bekend dat ik 2 computers gebruik, terwijl dit nog dezelfde pc is.

Mijn probleem is hetvolgende.

Ik heb een usb hub aan mijn pc hangen en gebruik een usb muis en Bleutooth dongle.

Als een van de usb kabels anders zit, veranderd mijn hardware sleutel en moet ik dus alweer opnieuw activeren.

Dit gebeurt ook als ik mijn USB geheugenstick in de usb gebruik.
Ik moet dus altijd de Bleutooth dongle in dezelfde USB aansluiting houden en mag de Memorystick er niet in hebben.

Dit is heel lastig en verwarrend.
Bovendien zou ik via de internetverbinding automatisch kunnen activeren en dan dus 5 keer dezelfde pc aanmelden met een andere hradware sleutel.

Bij het bereken van die sleutel zou de USB toch geen rol mogen spelen ?

In afwachting van een antwoord.
mvg, Michiel
ps, verder ben ik heel tevreden over de programma´s en kaarten.
Pergotje

Return to Algemeen