navigatie op de PDA

Algemene vragen over de ANWB kaarten en WinGPS 4A

navigatie op de PDA

Postby haan911 » Sun 05 Jun 2005 - 21:12

Graag wil ik op een PDA (MiTAC MIO 168 GPS) gebruik maken van die nieuwe anwb waterkaarten.

Is enkel de aanschaf van deze kaarten voldoende of moet ik nog additionele software aanschaffen?

kan iemand mij hier wegwijs in maken...

bedankt,

johan de haan
harlingen
haan911

Postby Stefan » Thu 16 Jun 2005 - 09:45

Bij de nieuwste ANWB-kaarten (West-Nederland en Grote Rivieren) zit tegenwoordig ook een programma om de kaarten ook op een PocketPC te kunnen gebruiken. Bij de "oudere" Noord-Nederland kaarten zit dit programma niet. Via onze website is echter WinGPS 4 Mobile Lite te downloaden, een gratis programma voor de PocketPC (waaronder uw Mitac Mio) waarmee u de kaarten kunt tonen.

Wilt u meer (GPS simulator, routes aanmaken en navigeren) dan heeft u de WinGPS 4 Mobile Navigator nodig. Die als download op het moment 59,90 euro kost.
Stefan
Stentec Software Developer

Postby a.j.gombert » Sun 03 Jul 2005 - 20:01

Ik heb pas geleden een Mio 168 aangeschaft met WinGPS 4 Mobile Navigator en de ANWB kaarten van Noord Nederland.
Heb daarmee 3 dagen in een valkje door Friesland gezeild.
Vooropgesteld, dat de combinatie van een open zeilbootje en PDA-navigatie niet geweldig is en dat ik er nog aan moest wennen, viel het me toch niet tegen. Het scherm is wel klein, vooral als je (zoals ik) een leesbril gebruikt.
Als je voor de aanschaf een keer iets wilt zien, dan mag je gerust contact opnemen.
a.j.gombert

WinGPS 4 Mobile Lite

Postby tjupje » Wed 23 Nov 2005 - 16:03

ik probeer WinGPS4 Mobile Lite 4013 te installeren op mijn ipaq1701, met activesync 4.1, maar ik kom niet verder dan een unknown error.
heeft iemand een goed idee?

groeten ton
tjupje

Return to Algemeen