Trajecten ?

Algemene vragen over de ANWB kaarten en WinGPS 4A

Trajecten ?

Postby mvandier » Sun 28 Aug 2005 - 14:03

Ik meen te hebben begrepen dat het mogelijk is met de ANWB kaarten en bijgeleverde software om een gevaren route op te slaan en later op de PC te bekijken. Ik gebruik een Medion Pocket PC met de ANWB kaart en een aangesloten GPS voor navigatie. Aan het einde van een traject vind ik op de pocketpc directory tracks, met daarin een file track.trk. Ik heb alleen nog niet uitgevonden wat ik daarmee aankan. Importeren op mijn desktop? Maar wat dan? Weet iemand hoe ik mijn gevaren route kan zien op mijn PC?
De hulp bij de software legt er in ieder geval niets over uit.
Alvast bedankt voor any hulp,
Martin
mvandier

Postby Watje » Wed 31 Aug 2005 - 14:46

Ik heb onlangs een soortgelijke vraag gesteld op dit forum. Helaas geen antwoord gekregen.
Op dezelfde vraag aan de helpdesk kreeg ik zeer snel een uigebreid antwoord.

Beetje jammer dat de Stentec helpdesk niet op dit forum lijkt te reageren. Volgens mij bespaart te dat een hoop werk aan het doorspitten van alle individuele mails met (in feite) FAQ's.

Groet René
Watje

Postby mvandier » Wed 31 Aug 2005 - 15:00

Ik heb hetzelfde gedaan , en kreeg als antwoord dat het niet mogelijk was om een traject van de PDA over te spelen op de PC om thuis de route nog eens te bekijken! Jammer, want in de product beschrijving op de ANWB site wordt zoiets wel vermeld. Maar daar gaan ze er zeker van uit dat een ieder zijn complete PCX mee aan boor neemt!
Bedankt voor het antwoord, en goede vaart,
Martin
mvandier

Return to Algemeen