Jachthaven voorzieningen

Algemene vragen over de ANWB kaarten en WinGPS 4A

Jachthaven voorzieningen

Postby mariovermeulen » Thu 19 Mar 2009 - 17:17

Hallo

Ik heb voorheen ANWB Noord gekocht en die had Jachthaven voorzieningen, nu heb ik verleden jaar Flevoland en Friesland hekocht en dit jaar Amsterdam naar Alkmaar maar kan daar gen jachthaven voorzieningen vinden klopt dit of moet ik de volle kaarten kopen om dit te krijgen.

mvg

Mario
mariovermeulen

Re: Jachthaven voorzieningen

Postby Bernard » Fri 20 Mar 2009 - 09:45

De jachthavenvoorzieningen zullen waarschijnlijk, als apart product, later dit jaar verschijnen.
Sinds vorig jaar worden de jachthavenvoorzieningen niet meer bij de ANWB kaarten geleverd. Kijk voor meer info op: http://www.stentec.com/nl/navigation/kaarten/68-anwb-digitale-waterkaarten
Greetings Bernard

Stentec Support Team
Bernard
Site Admin

Postby vanderkamp » Tue 12 May 2009 - 15:59

Toch vind ik "waarschijnlijk" een vreemd antwoord van een site Admin.

De Stentec website vermeld duidelijk het volgende:
Goed nieuws is dat er in maart een database met Jachthaven voorzieningen als download te koop is. Mogelijk ook met alle Marrekrite ligplaatsen in Friesland.

Mogelijk dat men maart 2010 bedoeld, maar aangezien het Stentec/ANWB nieuws van 2009 is, ga ik er vanuit dat men dit jaar bedoeld.

Om hetzelfde te krijgen als de "oude" WinGPS 4 ANWB versie moet de gebruiker veel meer inversteren. (Een lite versie met nieuwe ANWB kaarten is een totaal ander product)

Martin.
vanderkamp

Postby Bernard » Tue 12 May 2009 - 16:05

Er wordt op dit moment hard gewerkt aan een nieuwe versie van de jachthavenvoorzieningen. Zodra deze uit zijn zal de tekst ook worden aangepast. Wij hopen de jachthavenvoorzieningen ergens in juni te kunnen uitbrengen.
Greetings Bernard

Stentec Support Team
Bernard
Site Admin

Postby vanderkamp » Thu 04 Jun 2009 - 17:32

Bernard Kamperman wrote:Zodra deze uit zijn zal de tekst ook worden aangepast.

De tekst op de website is aangepast, i.p.v. Maart staat er nu Mei. (geen woord over "ergens" in Juni).

Martin.
vanderkamp

Postby edgar knol » Sun 07 Jun 2009 - 19:32

Ik heb vandaag de jachthavenvoorzieningen gedownload. Maar nu heb ik de volgende vraag komen de marrekrite aanlegplaatsen er ook nog bij of is dit iets voor latere versies.
edgar knol

Postby Bernard » Mon 08 Jun 2009 - 09:02

De data van de Marrekrite komen later als apart product beschikbaar. Hiervoor worden ook weer nieuwe versies van WinGPS 4 gemaakt.
Greetings Bernard

Stentec Support Team
Bernard
Site Admin

Postby Kuifje » Mon 08 Jun 2009 - 23:36

Ik vind dat Stentec wel op een heel bijzondere manier met haar klanten omgaat.
De eerste kopers van de 2009 versie van WIN GPS 4 incl de waterkkaarten worden nu verrast met 2 te betalen aanvullingen met de jachthaven en Marrekrite voorzieningen.
Nieuwe kopers krijgen nu € 70 KORTING op hetzelfde pakket (als ANWB Waterkampioen lid).
Dit als dank coor het gestelde vertrouwen ???
Kuifje

Postby aiolos » Thu 18 Jun 2009 - 15:37

Welke voorzieningen zitten er eigenlijk in dat product? Staan er bijvoorbeeld ook gegevens van sluizen en bruggen in (zoals ook in de almanak)?

Pas dan wordt het namelijk een totaaloplossing die het gebruik een stuk prettiger maakt. Met alleen de voorzieningen van een jachthaven schiet ik namelijk niet zoveel op, de meeste voorzieningen heb ik aan boord ook wel.
aiolos

Return to Algemeen