BT GPS ontvanger

Algemene vragen over de ANWB kaarten en WinGPS 4A

BT GPS ontvanger

Postby arlon » Tue 30 Jun 2009 - 20:02

Wie kan mij helpen met het laten werken van mijn bleu tooth gps ontvanger in combinatie met wingps 4l?
Ik heb het programma wingps 4l geinstalleerd en alle kaarten van ned. Daarnaast een Trust bleu tooth usb stikje in mijn laptop en een adapt AD-350+ GPS ontvanger.
Dit heeft 1x voor +/- 2 sec gewerkt en daarna heb ik het niet meer aan de praat gekregen.
De adapt gps ontvanger stond aan en ik starte het wingps 4l programma op. automatisch kreeg ik het gps signaal door en zag waar ik was. Maar twee sec later was het pijltje rood en dat blijft ie. waar kan dit in zitten. Het bleu tooth progr geeft aan dat hij contact heeft met de adapt gps ontvanger maar het wingps 4l programma ontvangt geen nieuwe positie gegevens terwijl ik onder een heldere hemel sta.
wat moet ik doen en waar kan dit aan liggen.

Gr,
Arlon
arlon

Re: BT GPS ontvanger

Postby Bernard » Thu 02 Jul 2009 - 08:45

In het Bluetooth programma worden ook altijd com-poorten getoond. Vaak bij geavanceerde opties. Er worden dan meestal 2 com poorten getoond, een binnenkomende en een uitgaande. In WinGPS 4 Lite kan voor de GPS dan de uitgaande com-poort geselecteerd worden. Wanneer dan de communicatie wordt gestart kan de GPS in beeld gezien worden.
Greetings Bernard

Stentec Support Team
Bernard
Site Admin

Re: BT GPS ontvanger

Postby Prospero2010 » Thu 04 Jun 2015 - 23:20

Zijn jullie nog in het bezit van de mini-cd voor Adapt GPS Receiver software? Ik wil de GPS receiver software op een nieuwe laptop installeren maar mijn min-CD met installatie software en drivers is zwaar beschadigd....Prospero2010
Prospero2010

BT GPS ontvanger

Postby droxagreerb » Thu 30 Aug 2018 - 05:06

probeer het eens bij marktplaats. Ik heb gehoord dat kaarten voor Tomtom daar ook verkocht worden.
Heb je al een gps op de motor zitten? Piccies
go!
droxagreerb

Return to Algemeen