activatie reeds gedaan op laptop!!

Algemene vragen over de ANWB kaarten en WinGPS 4A

activatie reeds gedaan op laptop!!

Postby warman » Sat 04 Jul 2009 - 13:29

Hallo ,

allemaal, ik heb onlangs een installatie gedaan van mijn digitale kaarten op de laptop en pc. nu is mijn laptop gecrasht en wil ik de software op een nieuwe laptop installeren. een probleem ik krijg telkens het bericht, dat ik de licentie al twee maal heb geactiveerd!!

hoe kan ik dit herstellen zodat ik de installatie op mijn nieuwe laptop kan activeren.

oplossingen die ik reeds heb geprobeert:
1- op de nieuwe laptop kiezen voor offline registreren
2- via sms een nieuwe licentie aanvragen, en ik kreeg een sms terug dat er reeds twee licenties draaien. ( mijn oude gecrashte laptop en mijn pc )
3- de software van de ene pc op de andere geinstalleerd
4- ik heb de vaarkaarten via de anwb gekocht, en heb dus twee licenties. echter kan ik dus niet de licentie van mijn oude laptop opheffen en deze opnieuw installeren op mijn nieuwe laptop.

kan iemand mij misschien hiermee helpen, als je dit probleem ook kent of zelf hebt meegemaakt?

Groet,

Martin
warman

Re: activatie reeds gedaan op laptop!!

Postby Bernard » Mon 06 Jul 2009 - 15:09

De hardwaresleutel en het licentienummer (van een offline-activatie) zouden naar de helpdesk van stentec kunnen worden gestuurd. helpesk @ stentec.com
Wij kunnen dan nieuwe gegevens toesturen. Dit zal per mail moeten worden afgehandeld.
Greetings Bernard

Stentec Support Team
Bernard
Site Admin

Postby warman » Sun 12 Jul 2009 - 20:30

dank je wel Bernard,

geld dit altijd voor kaarten van stentec die aangeschaft worden?

ik zal meteen na mijn vakantie de gegevens mailen aan het mailadres die je hebt opgegeven.
hopelijk kan ik dan snel de activatie op mijn nieuwe laptop reactiveren om te gebruiken op mijn boot als navigatie.

ik ben blij zo snel antwoord op mijn vraag te kunnen krijgen.

bedankt,

Martin
warman

Postby Bernard » Tue 14 Jul 2009 - 09:00

Dit geldt inderdaad alleen voor kaarten van Stentec. Kaarten van andere leveranciers (NV-Verlag of (ouder) Maptech) kunnen via of NV-Verlag of Maptech geactiveerd worden.
Greetings Bernard

Stentec Support Team
Bernard
Site Admin

Return to Algemeen