Probleem met Download & Upload met Furuno GPS

Share information and suggestions on Stentec's WinGPS 4 Series programs.

Probleem met Download & Upload met Furuno GPS

Postby habbert » Mon 23 Oct 2006 - 08:19

Hallo allemaal,

Sinds de update van WinGPS4 navigator van 17-10-2006 jl. (v.4.1.5.2) , werkt het uploaden en het downloaden met mijn Furuno GPS niet meer naar behoren.

Het volgende doet zich voor:

Bij het uploaden van waypoints en routes kan ik de eigen waypoint namen gebruiken, maar in dat geval worden de aangemaakte routes niet allemaal meegenomen. De eigen waypointnamen staan wel keurig in de GPS.

Ik heb de upload procedure meerdere malen uitgevoerd. In mijn geval betekende dit dat van de 7 aangemaakte routes er telkens maar 3 werden opgeslagen in de gps. Ook waren het steeds verschillende routes.

Gebruik ik bij het uploaden de prefixnaam WPT of gebruik een blanco naam en klik ik vervolgens op "toepassen", dan gaat alles wel goed. Al mijn routes en waypoints worden dan meegenomen.

Download lukt geheel niet meer en ik krijg een foutmelding en WinGPS 4 navigator sluit af.

Ik heb hierover al een mailtje gestuurd naar stentec, maar hierop heb ik nog geen antwoord ontvangen.

Nu is de upload functie voor mij het belangrijkst, maar met de vorige software versie van WinGPS4 navigator ging alles i.c.m. mijn Furuno GPS perfect.

Graag verneem ik of er meer mensen zijn die dit probleem hebben en of hiervoor al een oplossing is.

Groeten,

Marco Dantuma
habbert

Re: Probleem met Download & Upload met Furuno GPS

Postby gerrit098 » Mon 23 Oct 2006 - 12:41

habbert wrote:Hallo allemaal,

Sinds de update van WinGPS4 navigator van 17-10-2006 jl. (v.4.1.5.2) , werkt het uploaden en het downloaden met mijn Furuno GPS niet meer naar behoren.

Graag verneem ik of er meer mensen zijn die dit probleem hebben en of hiervoor al een oplossing is.

Groeten,

Marco Dantuma

Misschien is het voor u handig om de vorige versie instaleren
en te wachten op de volgende versie?

Mvg gerrit van der laag
Iemand die er voor is staat daar in de regel achter :d
gerrit098

Postby habbert » Mon 23 Oct 2006 - 12:50

Ik heb ook contact gehad met stentec.

Zij hebben mij idd de vorige versie weer doen toekomen.

Groeten

Marco Dantuma
habbert

Return to WinGPS 4 Series