zoom

Share information and suggestions on Stentec's WinGPS 4 Series programs.

zoom

Postby tdb » Fri 21 May 2004 - 11:04

Het uitzoomen werkt bij mij niet zoals bij winGPS3pro.
De meeste kaarten werken goed op 100%, maar op 75% of 50% zie ik de niet gedetailleerde overzichtskaart in plaats van de verkleinde detailkaart.

Is er een mogelijkheid om de lijndikte van routes enz. aan te passen zoals bij versie 3 ?
tdb

Postby Ramon » Fri 21 May 2004 - 11:40

Hallo,

Wanneer je de DKW1800 serie kaarten gebruikt raadt ik je aan alle overzichtskaarten uit de kaartensets uit te schakelen. Deze kaarten hebben als nummer 18xx.01. Iedere set heeft er 1 en je kunt ze uitschakelen door het vinkje voor de desbetreffende kaarten te verwijderen in het kaartenbeheerscherm.

Een optie om lijndiktes en kleuren aan te passen is in de huidige versie van WinGPS 4 nog niet aanwezig maar zal nog wel worden toegevoegd.

Ramon.
Last edited by Ramon on Sun 23 May 2004 - 10:56, edited 1 time in total.
Ramon
Stentec Software Developer

zoom

Postby tdb » Fri 21 May 2004 - 12:37

Bedankt,

Ik kan het probleem oplossen door kaarten aan en uit te schakelen.
Het lijkt erop dat de kaarten een bepaalde volgorde moeten krijgen of ze boven of onder een andere kaart komen te staan.
tdb

zoom

Postby tdb » Fri 21 May 2004 - 13:54

Sorry,

functie : "naar voorgrond" en "naar achtergrond" is reeds voorzien.
Hiermee kan ik de meeste problemen mee oplossen.
tdb

Re: zoom

Postby Woolmer » Fri 27 Mar 2015 - 12:54

yesterday I bought 1810 charts fom you and I downloaded WinGPS 4L onto my desktop PC, everything runned well. Today I instálled Win GPS4L onto my laptop and put all the .DKW2 -files and the .CHI and the .Legend files onto the Laptop, but I cannot install the 1810 Charts what´s wrong ?
We offer best quality ccna certification exam and high quality clarku dumps materials. You can get our 100% guaranteed questions coloradomesa.edu to help you in passing the real exam.
Woolmer

Return to WinGPS 4 Series