Activation

Share information and suggestions on Stentec's WinGPS 4 Series programs.

Activation

Postby chris » Mon 16 Apr 2007 - 19:52

Ik gebruik al jaren wingps 4 op een boot. Ik heb het op 3 computers geinstaleerd.
een desktop om thuis het een en ander te doen
een laptop die ik gebruikte (met windows ME)
een nieuwe laptop die de windows ME vervangt draait op xp.
Het activeren op de niewe laptop lukte toe de PCMCIA wireless card er in zat.
Als ik de card op die computer er niet in heb moet ik opnieuw activeren en wordt de activatie code niet geaccepteerd.
Als ik op de zelfde computer de PCMCIA card er in heb en WINGPS4 opstart lukt het. Ook als ik dan de card verwijder blijft wingps goed lopen.
Vermoedelijk ben ik tegen het maximaal aantal hardware sleutels voor een licentie aangelopen.
Ik wil juist op die computer met zoweinig mogelijk stroomgebruikers wingps draaien als ik vaar.
Ik wil ook wingps deactiveren op computers, waar ik het niet meer gebruik
ik wil wingps kunnen gebruiken op één computer met verschillende hardware profielen.
Hoe doe ik dat?

Chris
chris

Postby Bernard » Tue 17 Apr 2007 - 08:33

Hallo Chris,

Je kunt voor dit probleem het beste een e-mail sturen naar de helpdesk. Die kunnen je dan vertellen wat er gedaan moet worden.

Bernard
Bernard
Site Admin

Postby Wiesiek » Sun 07 Oct 2007 - 11:10

Could anybody help me?
When I try activate WinGPSL (on the official Stentec site), I'm asked about Hardwarekey and Licensenumber.
I have software downloaded from the same site.
My GPS (everything what I can read on box) is "44 X Superior performance GPS Bluetooth Receiver"
Where can I find these (Hardwarekey and Licensenumber) numbers?
Wiesiek

Postby Stefan » Mon 08 Oct 2007 - 09:48

Hi Wiesiek,

You do not need to activate WinGPS 4L. It's a free program that does not need activation. If you have WinGPS 4 Navigator or Pro you should have also gotten a licensenumber. If you have the Navigator or Pro and do not have a licensenumber please e-mail our helpdesk: helpdesk@stentec.com .
Stefan
Stentec Software Developer

Return to WinGPS 4 Series