eigen gescande kaart in WinGPS4 mobile

Share information and suggestions on Stentec's WinGPS 4 Series programs.

eigen gescande kaart in WinGPS4 mobile

Postby docfrabe » Sat 05 Mar 2005 - 13:45

Een goeie dag gewenst. Ben nieuw op dit forum en begin me net WinGPS eigen te maken...
Heb WinGPS4 mobile aangeschaft; DKWbuilderLite gedownload en DKWmanager versie 1.1.0.9 ook gedownload; eigen kaart in BuilderLite aangemaakt; .chv gefiled en geprobeerd deze met DKWmanager naar een DKW2 bestand om te zetten...
Daar gaat het verkeerd; DKWmanager ziet mijn .chv file niet. Kan ook niks met de .dkwContent en .dkwc files...
Wat doe ik niet goed?

ps DKWmanager werkt feilloos met de WINGPS4Lite demo kaarten die al in dkw2 formaat zijn gefiled. Ergens gaat het fout. Ofwel mijn files staan niet op de goede plek gefiled ofwel mijn gedownloade versie van DKWmanager heeft een of andere bug...

Heel erg bedankt als iemand me kan helpen...
Frank Beekman
docfrabe

Postby matthijs » Mon 07 Mar 2005 - 10:25

hallo Frank.

ja ik vind het wel een beetje raar dat stentec wel adverteert dat je eenvoudig met deze drie programma's je eigen papieren kaart kan inscannen en gebruiken.

daarvoor vond ik wingps 4 zo'n aantrekkelijke oplossing ipv een gps plotter van bv navman.

hopen dat er snel een oplossing komt , bij mij vraagt dkw manager in het eerste scherm al om een licentiecode .. ja dan kom je natuurlijk niet veel verder .

is het jou wel al inmiddels gelukt om je kaart te gebruiken in wingps 4
ik hoor het graag

groetjes Matthijs
matthijs

Postby Stefan » Mon 07 Mar 2005 - 11:12

Frank en Mathijs,

Het antwoord staat in een andere thread, dus kijk ook hier: http://forum.stentec.com/viewtopic.php?t=513
Stefan
Stentec Software Developer

Postby matthijs » Tue 08 Mar 2005 - 21:48

bedankt voor de aanpassing !!

het werkt nu perfect

bedankt

groetjes Matthijs
matthijs

Return to WinGPS 4 Series