Welke GPS instelling voor Mitac Mio 168

Share information and suggestions on Stentec's WinGPS 4 Series programs.

Welke GPS instelling voor Mitac Mio 168

Postby HaWee » Thu 12 May 2005 - 23:03

Hallo,

ik ben in het bezit van een Mitac Mio 168 Pocket PC.
Deze wil ik graag gebruiken met WinGPS mobile4 lite.
Hoe moet ik de GPS settings zetten om de interne GPS te gebruiken?

Bij TomTom en andere autosoftware is er de insteling om serial cable on SP2 te kiezen. Hier werkt de GPS perfect op.....

Hoe krijg ik kaarten van de WinGPSPro serie omgezet voor gebruik op de pocket PC. Met DKW manager kom ik er niet uit.....als ik de kaartensets wil installeren dan krijg ik de melding dat het een ongeldige code is...terwijl ik de kaarten wel op de gewone PC geinstalleerd heb staan.
HaWee

Postby a.j.gombert » Thu 07 Jul 2005 - 11:16

Ik heb ook een Mitac Mio 168. Poortinstelling: Com2, 4800bps.
Detecteren zou ook moeten werken.
Overigens gebruik ik niet de Lite-versie, maar de WinGPS 4 Mobile Navigator. Weet niet of dat verschil maakt.
Gr,
Albert Jan
a.j.gombert

Re: Welke GPS instelling voor Mitac Mio 168

Postby moniek » Sat 09 Jul 2005 - 22:32

Hallo
IK ben ook in het bezit van een Mitac Mio 168 pocket pc, mijn vraag is hoe heb je de lite versie geinstalleerd gekregen? Ik krijg namelijk steeds een foutmelding als ik wil installeren, dat er een bestand van active sync ontbreekt.
groet moniek

HaWee wrote:Hallo,

ik ben in het bezit van een Mitac Mio 168 Pocket PC.
Deze wil ik graag gebruiken met WinGPS mobile4 lite.
Hoe moet ik de GPS settings zetten om de interne GPS te gebruiken?

Bij TomTom en andere autosoftware is er de insteling om serial cable on SP2 te kiezen. Hier werkt de GPS perfect op.....

Hoe krijg ik kaarten van de WinGPSPro serie omgezet voor gebruik op de pocket PC. Met DKW manager kom ik er niet uit.....als ik de kaartensets wil installeren dan krijg ik de melding dat het een ongeldige code is...terwijl ik de kaarten wel op de gewone PC geinstalleerd heb staan.
moniek

Postby nakika » Thu 14 Jul 2005 - 14:42

Hallo,

Vanmiddag ben ik in het bezit gekomen van de Mio 168. Het installeren is geen probleem. Zorg dat Active Sync op je PC staat, anders lukt het niet. Kaartenset erop met DKW ook geen probleem. Maar ik wil graag een GPS positie, die mogelijkheid blijft echter grijs. Ik gebruik WinGPS mobile L.

Ria Banis a.b. Nakika
nakika

Postby Yakumo » Mon 22 Aug 2005 - 13:48

Moniek,

Ik krijg bij installatie ook steeds dezelfde fout "the file could not be found". Heb jij al een oplossing gevonden?
Yakumo

Return to WinGPS 4 Series