wingps 4 mobiel met tomtom 5

Share information and suggestions on Stentec's WinGPS 4 Series programs.

wingps 4 mobiel met tomtom 5

Postby deregt » Sat 04 Jun 2005 - 19:37

Is er al iemand die weet hoe je wingps 4 mobiel moet instellen kan geen gps ontvangen.???
met tomtom 3 moest je in het register wat veranderen.heb hier ook naar gezocht maar kon het niet vinden ben dan ook een leek op dat gebied.
wie kan helpen.
Ed
deregt

Postby deregt » Sun 05 Jun 2005 - 08:16

tomtom 5 en wingps 4 mobiel werken nu goed met elkaar heb het register aangepast zoals hiervoor ook al beschreven was ik had niet goed gezocht in het register.
ed
deregt

Oudere versie besturingssysteem

Postby Stunteltje » Mon 12 Sep 2005 - 09:28

Ik heb TomTom Navigator 5 - Wired version - op mijn XDA1 van O2 (Wallaby) geinstallerd en de combinatie werkt via een speciale T-aansluitkabel prima. De T-kabel is voor de 12V voeding, GPS en XDA. De XDA1 werkt met de 2002 versie van Windows voor Pocket PC.

Nu het goed werkt op de motor ben ik wel nieuwsgierig of het ook goed zou zou kunnden samenwerken met WinGPS aan boord.

Ik zag dat jullie werken met Windows voor Pocket PC versie 2003. XDA2 en nieuwer (waar dat op draait) hebben het probleem niet meer in de SD poort, die niet geheel compatible was. Maar ik dacht dat dit probleem met die kabel voor de XDA1 ondervangen was. Klopt dat ?
Stunteltje

Return to WinGPS 4 Series