WinGPS 4

Share information and suggestions on Stentec's WinGPS 4 Series programs.

WinGPS 4

Postby Panta Rhei » Tue 28 Jun 2005 - 00:16

Ik kan routes exporteren naar een directory naar keuze. (Om bijvoorbeeld deze route terug te importeren op een andere computer). Maar hoe importeer ik een route???
Eigenlijk gebruik ik die export-mogelijkheid om een lange route eerst te exporteren naar de directory WinGPS/4/routes, vervolgens die te kopieren binnen die directory en een andere naam te geven. Die 'nieuwe' route wil ik dan terug importeren in WinGPS 4 om kleine wijzigingen aan te brengen. (Ik moet die blijkbaar kunnen importeren want binnen WinGPS 4 krijg ik die herbenoemde route niet te zien!)
Bijvoorbeeld ik heb een route uitgezet van Scheveningen naar Vlieland maar ik zou ook een route willen van Scheveningen naar Terschelling. Ik moet dus alleen het laatste stuk van de route veranderen. Afhankelijk van de situatie kan ik dan opteren voor de ene bestemming of de andere.
Mvg
Panta Rhei

Postby autjwa » Sun 14 Aug 2005 - 13:08

Via Bestand --> Importeer routes / waypoints... kun je .txt bestanden importeren. Tussen de kolommen Latitude, Longitude en Radius moet een <tab> staan, anders gaat het inlezen fout.
Zo kun je een route makkelijk maken uit diverse txt bestanden en daarna importeren.
autjwa

Return to WinGPS 4 Series