Wingps 4 L start niet meer op na installatie kaartenset

Share information and suggestions on Stentec's WinGPS 4 Series programs.

Wingps 4 L start niet meer op na installatie kaartenset

Postby nakika » Sat 06 Aug 2005 - 11:09

Vorig jaar Win GPS4 L met de 1810 kaartenset gebruikt. Helemaal geen problemen ondervonden. Ook mijn man was enthousiast geworden over de mogelijkheden van het later bekijken van de routes. (kruishoeken bekijken e.d.) Dit jaar voor onze reis naar België de 1801 aangeschaft. Helaas een beetje op het laatste moment. Meteen al wilde het programma niet meer starten, maar na een aantal keren proberen toch weer wel. Kaarten bijgewerkt en ook naar PDA geëxporteerd (gelukkig achteraf).
Aan boord bleek echter het programma met geen mogelijkheid meer te starten. Het bleef haken op "aantekeningen laden". Na ettelijke keren proberen startte het programma weer eens op en toen heb ik meteen alle aantekeningen verwijderd. Daarna is het programma weer niet aan de praat te krijgen. Alles maar verwijderd en opnieuw geïnstalleerd (jammer genoeg wel al onze routes weg, ook van vorig jaar). Het programma startte toen ook gewoon niet meer op. Ik gebruik een IBM 390 E met Windows ME. Omdat je op de kaarten in de PDA geen waypoints kan bepalen zat er niets anders op dan maar weer een papieren kaartenset te kopen. Al met al is ons enthousiasme voor het programma wel afgenomen.
nakika

Return to WinGPS 4 Series