Android / Windows

Share information and suggestions on Stentec's newest navigation programs.

Android / Windows

Postby Aart Korstjens » Thu 30 Jan 2014 - 11:20

Mooi dat alle 1800 kaarten nu ook voor android beschikbaar zijn. Als ik het goed begrijp moet ik EERST de kaarten via de Playstore kopen en installeren en DAARNA kan ik ze ook voor Windows op mijn laptop activeren. Maar kan het ook andersom? Ik heb de 1800 kaarten voor 2014 namelijk al op mijn laptop staan en wil nu eens kijken hoe dat op Android gaat werken. Maar ik kan nergens op de Playstore de losse app vinden zonder kaarten.

Aart
Aart Korstjens

Re: Android / Windows

Postby Marianne » Thu 20 Feb 2014 - 13:22

Dat kan zeker! Komende week komt er de Chart lite app (naam is nog niet zeker) waarmee u andere kaarten kunt inladen.
Het is dus nog eventjes geduld hebben!

Mvg, Marianne
Greetings Marianne Kuik

Stentec Support Team
Marianne

Postby edgar knol » Sat 08 Mar 2014 - 12:55

Goedemorgen

Als eerste mijn complimenten voor de app. Het ziet er goed uit en werkt ook goed.
Nu is mijn vraag, ik heb een Samsung Galaxy tab 3 ik wil graag de kaarten verplaatsen naar de externe SD kaart.
Dit is mij om mijn telefoon wel gelukt omdat daar de App 2 SD goed werkt, dit is op de Samsung niet mogelijk.
Kunnen jullie mij vertellen of dit gaat en hoe ik dit kan doen.
edgar knol

Postby hugoarlman » Sun 04 May 2014 - 23:25

Ik heb Navigator op mijn PC staan en de Android App op mijn tablet. Hoe krijg ik nu de routes van de PC naar Android? Of moet ik daar eerst dezelfde kaarten voor laden? Kan dat met dezelfde activatiecodes? (De uitleg op de website en in de Help is wat sumier).

Hugo
hugoarlman

Return to WinGPS 5 Series