WINGPS Voyager has stopped working

Share information and suggestions on Stentec's newest navigation programs.

WINGPS Voyager has stopped working

Postby wouter911@gmail.com » Sun 27 Jul 2014 - 23:44

Nu ik WIN GPS probeer op te starten krijg ik steeds de melding:

WINGPS Voyager 2013 has stopped working

A problem caused the program to stop working correctly. Windows will close the program and notify you if a solution is available.

Het enige wat ik heb gewijzigd is een software upgrade van Windows 8 naar versie 8.1. Iemand een idee hoe dit probleem op te lossen?

Gr. Wouter
wouter911@gmail.com
 
Posts: 2
Joined: Sun 27 Jul 2014 - 23:34

Re: WINGPS Voyager has stopped working

Postby Aart Korstjens » Sat 02 Aug 2014 - 11:32

Heb je dit al gemeld bij de Stentec helpdesk? En heb je al geprobeerd om het gehele programma opnieuw te installeren? De-installeren hoeft niet, al het nodige wordt gerepareerd/overschreven. Al je kaarten e.d.blijven bewaard en hoeven dus niet opnieuw geinstalleerd en geactiveerd te worden.

Aart
User avatar
Aart Korstjens
 
Posts: 36
Joined: Tue 08 May 2012 - 20:43


Return to WinGPS 5 Series

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron