MIniplex wifi versie 4 updaten

General questions and information about Stentec navigation products.

MIniplex wifi versie 4 updaten

Postby wouter911@gmail.com » Sun 27 Jul 2014 - 23:50

Op de een of andere manier lukt het mij niet om bij de multiplezer wifi de laatste versie 4.01 te uploaden.
Het downloaden gaat prima, maar als ik probeer de laatste versie probeer te upoloaden via update wifi firmware krijg ik de volgende foutmelding:
$PSMDWI,Initiating WiFi firmware update
$PSMDWI,No response

Iemand een idee? Moet ik dit bestand eerst uipakken of unzippen en hoe?

Gr. Wouter
wouter911@gmail.com

Re: MIniplex wifi versie 4 updaten

Postby diederikv » Fri 05 Sep 2014 - 12:01

Op de site van shipmodul staat een uitgebreide toelichting hoe de update te doen en welke problemen er kunnen ontstaan wanneer updata via windows of via internet.
Het is van groot belang om even geen data in te lezen via de mux, dus alle input poorten op een andere snelheid zetten dan waarop de data wordt ingelezen.
Het bestand uitpakken en bij winzip kan het voorkomen dat het update bestand, ondanks dat het uitgepakt is toch als winzip bestand wordt gezien, zet dus bij uitpakken e.e.a. in een andere directory.
Je moet zowel een usb als wifi verbinding hebben en testen hiervan, staat in de handleiding. Wanneer je via internet updata zorg dan dat je firewall geen roet in het eten gooit.
Heb heel veel updates gedaan en lopen goed dus als het nog niet lukt dan hoor ik het wel. Succes
diederikv

Re: MIniplex wifi versie 4 updaten

Postby hassan321 » Wed 24 Sep 2014 - 07:57

Is it possible to use the com port p&p blocker under Windows 7? If not, do you know of any solution to the problem with a crazy cursor due to windows thinking that the gps is a mouse
If you want to get testking ccna certified then take advantage of latest Regis College dumps as well as CITRIX test demos and pass real exam on first try.
hassan321

Return to General